Saturday, November 1, 2008

Bon bini, ik ben er...

Ja hoor, ik ben op Aruba!! De KL733 was zelfs 50 minuten voor op schema. Onderweg zat ik naast Hongaren wat ik een beetje vreemd vond, wat doen die nou op Aruba. Later bleek dat ze gingen trainen op de Freewinds, een schip dat (nu nog) voor de kust van Oranjestad ligt. Petrina vertelde weer later dat het met scientology te maken heeft, haha ik vond het a zo'n vaag verhaal!

Maar goed, Petrina en Eric stonden me dus al op te wachten. Op m´n immigratiepapiertje had ik keurig 'for business' aangekruist maar toch wenste de beambte mij een fijne vakantie.... haha!! Nou nu voelt het ook nog zo hoor!

Ik had geen beter startplekje kunnen uitkiezen dan www.4rentaruba.com!! Ik heb m'n eigen studiootje met natuurlijk een tv met BVN maar vooral.... draadloos internet. En daar maakt mijn eee-peeeceetje dankbaar gebruik van!!



Hier zit ik dus nu binnen!

Gisteren was Petrina vrij dus zijn we even het eiland rondgetourd. Koffie bij Paddocks (Joan dat was toch jouw tip) en lunch op het strand bij Boomba. Verder mail gecheckt, afspraken bevestigd en bij Petrina blijkt Charlotte te wonen die bij het ministerie van Onderwijs werkt... Haar baan klinkt echt reuze interessant en toch weer een link naar mijn eigen werk!

vandaag nog even de stad in, maar nu eerst ontbijten.... gewoon bruine boterhammetjes met pitjeskaas haha!! Morgen verhuis ik naar het hotel om mijn werk van maandag en verder te gaan voorbereiden.

Groetjes!!


Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

De Freewinds ontvangt weer mensen?

Hmmm..

1986: Scientology koopt de Freewinds en wordt direct door de architect (Woodcraft) gewaarschuwd voor asbest. Sinds 2001 heeft de architect dit in een verklaring op internet staan. Scientology kiest er echter al die tijd voor om de asbest te laten zitten.

Juli 2007: Antiliaanse autoriteiten doen op verzoek van critici onderzoek naar asbest op de Freewinds. Er zou niets gevonden zijn.

Februari 2008: Honderden Polen eten en slapen op de Freewinds terwijl ze de boot verbouwen.

Maart 2008: Paniek! Havenautoriteiten merken dat ze in een asbestwolk staan als ze het schip bezoeken. Het schip wordt gesealed.

November 2008: Blijkbaar mogen er weer mensen op??

Nu ja..laten we hopen voor de Hongaren dat de asbest dit keer wel verwijderd is. En laten we ook hopen dat er nog eens een keer journalist deze (volledig gedocumenteerde) feiten in een krant/televisie-uitzending stopt. Wellicht dat het dan voor eenieder duidelijk wordt dat Scientology een hele hele enge club is :-)

Sorry van de spam, moest het even kwijt :-).

Veel plezier/succes op Aruba