Sunday, November 2, 2008

Dag 2 op the happy island

Een rustige zaterdag! Heerlijk ontbijtje gekregen van Eric (roereitje met tomaat) en Petrina! Daarna hebben we even rustig rondgehangen om tegen de middag naar Oranjestad te gaan. Ik was gewaarschuwd dat het op zaterdag wel erg druk is in de stad dus ik zag wel wat voor me (Hoog Catharijne op zaterdagmiddag...) maar niets was minder waar. Het was juist rustig!!

We hebben wat rondgewandeld, een leuke foto gemaakt voor collega Dick,


en daarna geluncht bij
Iguana Joe.


Weer terug naar ons eigen complex Sero Biento waar ik nog even mijn werkmail check, en skype met Milan en Andy... Milan vind het maar raar volgens mij!
Hier onze huisdiertjes:


's Avonds gaan we eten bij Gasparito waar we lekker buiten zitten (muggen weer!) en van de local menu eten (Aruba combo)... heerlijk met chocoladetaart toe! Daana vallen echt m'n ogen snel dicht (sorry Raymann, de uitzending op BVN heb ik niet helemaal gehaald ...jetlag).

Photobucket

No comments: