Monday, May 1, 2006



Hieperdepiep... zaterdag was het Koninginnedag en ik was zelf ook nog jarig... de combinatie komt bijna nooit voor! Maar het was wel gezellig! Eerst om 6.00 uur kadootjes uitpakken op bed, de jongens waren wakker en we wilden toch vroeg eruit! Een mooi tasje voor de tomtom en een kookboek (Kerst...!) en natuurlijk de mooie kdv-knutsels, een vlieger en een tekening!

We waren met M&M al om 7.45 op pad, naar de lokale vrijmarkt hier in het dorp. Eenmaal weer thuis leek het huis wel een ontplofte speelgoedwinkel! Een drumstel (5 euro!), een hijskraan, 60 Bobo's en 15 Disneyboeken, een vrachtwagen en een speelgoedkassa....

Vervolgens zijn we - met taartjes - naar oma's kraam vertrokken in Baarn. Die stond daar al vanaf 4.30 's ochtends het héél erg koud te hebben. Even gezellig taart gegeten en daar een rondje over de markt gedaan... Rond 13.00 uur weer terug naar huis waar net de vrijmarkt bij het buurthuis begon... Ook daar nog even gesnuffeld ... M1 vond nog een mooie kassa en een speelboom... ok, ook maar inladen. Zondag was het natuurlijk voor mij een rare dag, voor mijn gevoel moet het altijd Koninginnedag zijn na mijn verjaardag. Nu niet, dus zijn we naar de dierentuin geweest.... heerlijk geslaagd dagje!

1 comment:

Petra said...

Klinkt als een gezellige dag!! En vooral die taartjes klinken erg lekker. Zo te lezen hebben de jongens flink gebrast op de vrijmarkt...hihi 60 BOBO's...om te lezen toch, hoop ik...lol
liefs, peet