Tuesday, April 11, 2006



Zooooo... vanavond 2 scraps gemaakt... inspiratie genoeg ineens, dat is wel eens anders. De bovenste heeft natuurlijk alles te maken met het komende WK (dat kun je hier in huis gewoon niet vergeten... zit hier recht tegenover een MEGA fotolijst met alle foto's van 2000). De andere scrap kwam door de kit die ik tegenkwam van Royanna Fritschmann, Pirates' Life. Die is Milan op het lijf geschreven volgens mij. Zo zag hij er in februari uit met Carnaval!

Vandaag een lekker rustig dagje thuis gehad, morgen moet Mauro z'n prikken halen maar ik ben de brief kwijt ... (ja collega's, toch niet zo 'blauw' als het lijkt)... Zal morgenochtend eerst eens bellen of hij dan wel kan komen! Ach, en ik had 'm nog wel beloofd dat ie daarna iets leuks mocht gaan doen met me.... Nou ja, we zien wel.

No comments: